Friday, August 22, 2008

KETIKA CINTA BERTASBIH

Alhamdulillah sama2 kita mengungkap kata hamdalah itu sbg tanda bersyukur atas nikmat yg Allah beri..

Alhamdulillah atas nikmat akal kurniaan Allah. Ari rabu 20hb aug aritu aku telah melalui my graduation day sempena majlis istiadat konvokesyen universiti teknologi malaysia yg ke-41.. Alhamdulillah aku tlg dikurniakan diploma kejuruteraan elektrik (perhubungan).. Syukur byk2 ke hadrat Allah..

Benarlah firman Allah dlm surah al-mujadalah ayat 11 '..Allah mengangkat org2 yg beriman dikalangan kamu dan yg berilmu beberapa darjat..' Maha benar kata2 Allah. Tersenyum meleret2 aku sepjg hari konvo tu. Terasa bangga tp bkn riak. Bangga krn aku tlg membanggakan org2 disekeliling aku mak ayah, adik beradik,kwn2, lecturer2 n cikgu2.. Wlpn x grad dgn diploma kelas pertama tp alhamdulillah aku masih grad dgn pointer yg aku bleh banggakan.

Insya Allah 3 thn lg grad utk degree plak. Mohon shbt2 tlg doakan k. Doakan ye

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK