Tuesday, November 4, 2008

THE JOURNEY BEGIN..

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..

Kira2 sejam yang lalu.. BERTEMPAT DI BKT 2 blok p16 fakulti elektrik UTM.. aku baru ja selelsai menjawab my first exam paper for this sem.. SSE 2113 - CONTROL : MODELLING AND SIMULATION..

haha tak tau laa.. aku tak leh jawab sebenaqnya.. tapi ntah laa tak brapa nak rasa tension.. mgkn sebab aku pun mmg tak brapa nak reti sgt subjek ni.. haih lawak tol.. sepatutnya aku leh score subjek ni coz aku dah amik dah masa diploma dulu masa sem last..

tapi ntah laa.. tu laa nampak beza antara diploma and deegree.. walaupun silibus sama tapi standard soalan yang ditanya dalam final exam pergh.. mcm langit dengan bumi.. hehe apa nak wat benda dah berlalu..

terima je laa result dia nanti mcm mana.. moga2 lecturer senang hati nak periksa kertas aku.. sok paper harapan aku laa.. paper english.. hehe

tak start study pun lagi.. gamble je laa kan.. layan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK