Friday, November 21, 2008

PERUTUSAN CUTI

ALHAMDULILLAH..

dah seminggu aku kat umah ni.. hehe.. tapi bikan dok sesaja laa.. cuti kali ni aku ada wat keja part time sket.. saja laa cari pengalaman ditambah plak nak cari duit tambahan.. hehe nak kawin..

dak aih saja ja laa.. aku ptptn dapat suku jaa.. lebih kurang rm1000 per sem.. so nak cari duit nak cover yuran laa.. yuran aku rm1500 per sem.. hehe.. baru laa rasa peritnya mak ayah cari duit.. sebelum ni kita tau nak minta jaa.. lani nak dapat sehari rm10 pun.. masya Allah.. insaf btol aku

ni adalah projek bawah UIA.. UIA dapat job dari MOSTI nak wat kajian tentang kesedaran awam tentang sains dan teknologi.. jadi aku n sorang kawan lama amik job ni laa.. pi dari umah ke umah.. wat survey.. dapat laa sket2 hehe..

dari dok jalan2 wat kajian sekitar kawasan kulim ni laa aku sebenaqnya belajaq tentang kehidupan.. kita tengok kehidupan harian orang lain.. perangai manusia.. segala2nya.. jadi aku rasa sangat bersyukur..

bersyukur kerana aku dilahirkan the way i am.. dalm keluarga yang aku ada sekarang.. bersyukur sangat2..

k laa tu jaa kot.. JUMPA LAGI LEN KALI..

PSSST : nak bgtau ni.. kawan aku aiman nak jadi ayah dah.. hehe tahniah laa kan.. hehe.. aku tumpang gembira bro..

n lagi satu aku kat umah takdak internet.. so kena kuar mai cc kat pekan baru dapat tenet.. so sorry laa kalu aku lama tak update kat sini naa.. hehe

peace

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK