Monday, April 13, 2009

MINGGU - MINGGU YANG MELELAHKAN

ALHAMDULILLAH..

kalimah tahmid aku panjatkan setinggi-tingginya ke hadrat Allah Azza Wa jalla kerana masih lagi mengurniakan ruang dan peluang untuk aku menulis di ruang blog ni..

2 3 minggu sebelum nak final memang akan jadi waktu yg paling sibuk untuk semua mahasiswa.. dan alhamdulillah ari sabtu ari tu aku dah berjaya settlekan semua tugasan dan presentation..

dan alhamdulillah juga aku dah settelekan semua kuiz ujian dan kelas dengan walau tak berapa cemerlang tapi agak baik aku kira.. kerana sepanjang semester ni hanya beberapa kali aku ponteng kelas.. huhu..



dan syukur juga aku panjatkan sebab Allah beri masa study week untuk aku ni berehat2 sebentar sebelum nak start final.. macamamana ya kawan2 yang lain.. kawan2 di uia dengarnya dah abis exam.. budak lain tak tau laa.. harap2 semua dapat keputusan yang cemerlang..


+/- Read More



kepada pait azizan kawan aku.. salam takziah atas kehilangan ayah tersayang.. semoga tabah sahabatku.. kami semua di belakang mu..

kepada abu azzam aka aiman.. yg mungkin tengah berdebar2 menanti kelahiran anak sulung tu aku nasihatkan tolong2 laa sama isteri hang tu hehe.. dan kepada puan asma khalid selamat berbahagia dan semoga dipermudahkan Allah segala urusan..

akhirnya semoga kawan2 bahagia dan ceria2 selalu k.. peace no war!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK