Friday, October 7, 2011

JOHNNY ENGLISH REBORN

Last sunday aku pi layan movie ni dengan member x-UTM, Zulhilmi dengan Bazli kat Jusco Bandar Perda.. Serius memang tergelak kaw2 laa dari awai sampai habis.. Memang aku gelak sampai keraih perut laa tengok filem ni..

Mengisahkan ejen British, JOhnny English lakonan Mr.Bean yang telah mengasingkan diri ekoran gagal dalam satu misi di Mozambique.. Namun sebuah misi baru memerlukan kepakaran yang ada padanya.. Berkat dorongan sifunya di biara, dia kini kembali..

Scene kelakar dia memang tak yah cerita laa.. Terbaek dari Mr.Bean hehe.. Yang tak leh blah biar apapun situasi, dia bleh wat muka "bodo plus poyo" dia tu.. dan ada bantuan dari pelakon muda yang "bodo2 alang" memeriahkan suasana..


Paling aku teruja bila si Mr.Bean ni dapat keta Rolls Royce versi canggih.. Yang x leh blah tu depa drive dari Britain ke Switzerland dalam satu malam haha.. Dengan arahan suara lagi.. Pergh terliur aku.. Memang ni filem parody untuk James Bond..


Walaupun dia "kalah" pada awal cerita, tapi kebenaran tetap berpihak kepadanya.. Tak leh blah gak dapat awek hot seyh.. haha..


Tu je laa kot aku kongsi pasal filem ni.. nak tgk lebih2 sila pi tgk kat panggung k.. sampai jumpa lagi.. daaa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK