Monday, November 26, 2012

Syok Kaa Kawen

 Bulan ni kira makan kenduri je laa aku tiap2 hujung minggu. Haha.. Sorang-sorang kawan opis and kawan kecik2 and kawan belajar kawen.. Tapi takpa itu tidak mematahkan semangat aku untuk kumpul duit dulu baru fikirkan soal jodoh ni..

  

Kalau minggu lepas aku pi kenduri team leader (Nur Syalina n Fitri) aku ni kat belah pompuan (dia laa hehe), so minggu ni aku ke sebelah lelaki plak (suami dia laa).. Cool gak laa suasana coz wat dalam dewan kat Menara TnB jalan Bangsar. Ruang luas.. Paling best masakan dia, pergh sedap menyengat tak hengat.. Dua kali haa aku menambah hehe.. Ayam masak apa ntah, sedap gilaa..


 Ni plak kenduri opismate aku gak (kak echa n abang kamarul).. Sama cantik sama padan depa dijodohkan.. Sorang orang Kuantan n sorang orang Nilai.. Tapi sedih sikit laa coz sebulan sebelum majlis, mak abang Kamarul meninggal dunia (al-Fatihah).. 

Apapun selamat berbahagia aku ucapkan buat kedua pasangan mempelai.. Semoga hidup aman, bahagia, kekal selamanya.. Kalau boleh bukan takat ke anak cucu saja tapi sampai ke syurga.. Amin..

Semoga barokah ye..





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK