Friday, October 31, 2008

Norman Hakim ditangkap khalwat




Norman Hakim dan pelakon Memey, ditangkap khalwat oleh JAIS jam 2 pagi semalam. Pegawai Perhubungan Awam Jais, Mohd Hidayat Abdul Rani, berkata pihaknya menerima maklumat menyatakan ada pasangan artis berdua-duaan dalam pejabat milik pelakon lelaki terkenal menerusi drama bersiri Gerak Khas itu.

“Selepas yakin dan pasti dengan maklumat terbabit, pegawai Jais melakukan serbuan sekitar jam 2 pagi di pejabat artis berkenaan. Artis terbabit, Mohamed Nurhakim Zaidon atau Norman Hakim, 32, dikatakan cuba menyembunyikan diri sebaik menyedari kehadiran pencegah maksiat selepas dia dikesan berkurung dengan pelakon wanita, Suhaiza Suhaimi atau Memey, 20, di pejabatnya di Ukay Perdana di sini.

“Selepas maklumat diri diambil, pasangan terbabit dibebaskan dengan jaminan. Mereka akan dipanggil memberi keterangan di pejabat Jais. Apa yang saya dimaklumkan, kedua-duanya sudah memberi keterangan pagi dan petang tadi (semalam),” katanya.

Sumber: harian metro

Related post: http://isuhangat.blogspot.com/2008/10/norman-hakim-nikah-di-thailand.html, memey nafi ada hubungan dengan Norman huhu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK