Thursday, November 6, 2008

1, 2, 3 lekuk

assalamualaikum semua.. bertemu lagi kat page aku ni hehe..

tadi tatatkala jam menunjukkan pukul 10.55 pagi aku baru selesai jawab my third paper.. UHS 1152 : ETHNIC RELATIONS.. hehe paper favourite gak ni.. haih tak tau laa aku ni.. nama ja budak engine tapi minat subjek2 mcm ni.. haha bukan apa.. aku rasa bebas meluahkan pendapat dan berkongsi luah rasa dalam kelas ni.. dengan lecturer yang best.. pergh mantap arr..

Alhamdulillah syukur aku leh jawab dengan tenang dan cemerlang (aku rasa laa) tadi hehe.. insya Allah moga2 kalau ada rezki aku nak dapat 'A' laa subjek ni gak hehe.. nak tampung subjek2 len yang aku aku tak leh bawa..

haha soalan suruh wat essay pasai DEB dan Islam HAd-hari.. pergh apa lagi aku boh laa cukup2.. kat 3 page gak laa aku mengarang tadi.. kebas tangan tak abis lagi ni kui2.. mula2 mcm puji laa sket pendekatan DEB n Islam Had-hari ni.. then dah masuk dalam2 trus aku hentam hehe.. layan je laa.. lecturer wa pala ok wlpn dia agak ke'umno'an sket..

haha encik morsin.. saya minta maaf naa.. peace peace3 hehe..

dah abis fasa pertama.. aku ada gap 2 hari.. lepas ni laa suma2 subjek2 yng agak menggerunkan dan menggentarkan jiwa lara.. huhu apa nak wat layan je la kan.. takkan nak lari kot.. cabar diri sendriri pidot.. hang mesti leh wat punya..

haha kata orang 'aim for the star, if you fail, at least you can reach the sky".. tapi tu kata orang laa.. tapi takpa apa2 pun aku akan cuba gak wat yang terbaik.. dapat tak dpat ni Allah punya gheja.. kita tawakal je laa..

p/s: tadi aku jumpa lagi budak semalam.. pergh hari ni pakai baju putih ada bunga2 biru and tudung labuh kaler biru muda.. pergh comey siot.. haha.. nasib bek jumpa lepas habis exam..kalu dak mau hilang suma hafalan2ku keh2.. apa2 pun confirm dia budak thn satu elektrik.. yg len2 tak confirm lagi.. tggu.. keh2.

k la bro pjg plak aku mengarut ni.. amik yg baik je tau dari apa yang aku tulis ni.. yg buruk tu wat lap kaki k..hehe tata.. muah2

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK