Saturday, April 18, 2009

MINGGU STUDY WEEK..

Dah la minggu, study week lagi.. haih perosak bahasa betoi aku ni.

Just nak bgtau aku dalam masa kritikal lani.. study berada di pecutan terakhir.. andai ada lagi gear lebih dari gear 5 keta, aku nak boh la kat badan aku ni. bg nak pi lagi laju..

Sakit betoi la bila nak final ni. Suma kena study. Suma kena amik tau. Sistem universiti kat Malaysia ni still too exam oriented..

Tapi mau tak mau suka tak suka aku kena hadapi gak laa final kali ni.. yang aku jangka takdak la berapa baik sangat. Dengan carry mark ntah apa2. N aku pun mcm blur2 ja sem ni.. haih tak tau laa

Ntah la.. yg penting aku akan buat semampu aku. Kerana apa2 pun kita ni berbalik kepada Pencipta kita. Tu pasal la kita tgk time2 nak final ni surau2 penuh ja time nak solat jemaah. Pastu rajin plak solat sunat and baca quran.

Bagus la mcm tu tp harap kekalkan la. Jgn time susah ja ingat Allah. Tp ada tu yang lagi teruk. Bila nak final lagi la banyak buat maksiat. Alo brader lu bajet lu study lebih2, then lu berjaya tu usaha lu sendiri ka?? eh sori sket aa.. kalu Allah tak izin takkan dapatnya. jangan takbur sangat..


+/- Read More

ingatan untuk diri sendiri gak ni sebab kita ni manusia tak lari dari wat salah n silap. kena slalu diperingatkan.

n jaga sama kesihatan diri. makan pun pilih2 sket. nnt kalu sakit apa pun tak dapat.

akhir skali nak minta ampun minta maaf anadai aku ada wat salah n silap kat korang suma.. kalu aku ada hutang tu halalkan je la ek. kalu nak settle jumpa aku k.

n tolong doa sama untuk aku k..

hehe peace to all of you..

keep rocking!!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK