Wednesday, August 19, 2009

PAMERAN UTM ARC DI KONVO

Alhamdulillah..

Syukur banyak2 pada Allah kerana telah memberi peluang kepada kami dari kelab Radio Amatur UTM untuk membuka booth di Tapak Pesta Konvo UTM kali ke-43. Bermula dari 13 ogos hingga ke 16 ogos..

Alhamdulillah.. Walaupun ada beberapa demo yang kami nak tunjukkan kepada pengunjung mengalami sedikit gangguan teknikal.. Namun akhirnya atas bantuan dari pakar aka senior kitorang iaitu penyu n pidot, masalah2 ini dapat di atasi..

Antaa demo yang kami jalankan adalah SLALOM, SSTV dan demo echo link.. kami bergilir2 diantara kami 11 orang untuk menjaga booth selama 4 hari 3 malam.. penat memang penat tapi berbaloi.. layan je laa..

Dan pengunjung2 yang datang berkunjung juga ramai.. Namun aku tengok lebih kepada orang luar yang datang berkunjung.. kalu yang student pun diorang banyak silap paham antara radio amatur dengan radio FM.. hehe banyak laa pengalaman berharga yang kami dapat sepanjang menjaga booth ni..


n tu je la kot.. nanti apa2 hal aku crita len k.. c u guys.. daaa

4 comments:

apeks said...

otai...mna borang tuk dftar ni?amture kn...hoho~_~

Unknown said...

mana pic?
aloyai..
sila la bubuh..=p

nabil said...

cmna nak join???

PiDoT_OtAi said...

buat encik apeks, kitorang tak wat borang, just isikan nama ja.. sebab kelab ni sebenarnya blum stabil lagi, tapi bila semua sudah settle insya Allah akan kami maklumkan hehe. boleh melawat blog ni ye.. hehe http://utmarc.blog.fke.utm.my/

to cik hayat, aku punya tenet slow la cik. lambat sangat nak upload gambaq, tu yang malas nak upload tu huhu.. sori ye.. apa2 bleh melawat blog ni.. http://utmarc.blog.fke.utm.my/

to encik nabil.. boleh2, takdak hal.. nanti kami akan umumkan dalam kelas ye hehe.. peace yo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK