Sunday, May 9, 2010

IRON MAN 2



buat peminat komik marvel sekalian.. sudahkah kalian menyempatkan diri menonton filem IRON MAN 2?? hehe kalu yang belum tu cepat2 pi tebgok ye.. memang best laa.. tapi tak sebest yang pertama..

ceritanya bermula apabila Tony Stark (lakonan Robert Downey Jr) yang telah mengisytiharkan dirinya sebagai Iron Man kepada umu dan telah berjaya mengawal kacau bilau seterusnya mengamankan dunia..



Tetapi kerana penggunaan palladium yang terlalu kerap telah memakan dirinya sendiri kerana darjah ketoksidan dalam darahnya semakin meningkat.. dan beliau juga mendapat tentangan yang hebat dari seterunya Hammer.. serta tekanan dari senator stern.. dan dendam kesumat Ivan Vanko..

saksikan bagaimana dia turt berkonflik dengan setiausahanya, Pepper malah rakan baiknya sendiri, Let Kol. Rhodes.. dan bagaimana Hero kita ni menyelesaikan konflik ini satu persatu..

untuk sinopsis lanjut tekan kat sini dan untuk trailer movie tekan kat sini. hehe enjoy..

banyak babak lucu yang diselitkan dalam filem ni yang pada aku telah menjatuhkan kemachoan seorang superhero.. namun babak pertarungan dan besi2 berdentuman wajar diberi kredit.. marvelous..



aku kategori filem ni sebagai memuaskan dan aku bagi 4 bintang saja.. sebab jalan ceritanya kurang menarik dan tersangkut2 antara babak2.. hehe so apapun.. layan je laa k.. peace yo

3 comments:

Kie-yu said...

suda tengok!

komen: wlupun AGAK merepek tp menghiburkan~

Haffiz Al-Banna said...

berbnding ironman 2, alu lagi suka ip man 2..

PiDoT_OtAi said...

Kie-Yu : hehe boleh laa kan.. tapi yang first lagi best kan..

long : betoi3.. ip man aku bagi 10 bintang laa.. seirus mmg best mo tak ting.. kene pi tgk lg skali hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK