Tuesday, April 10, 2012

FOG Kasi Gegar Perak


Sabtu dan Ahad lepas, group yang aku join, FZ Owner's Group, dah wat satu konvoi hat best ever mo tak ting ke Pangkor.. Betoi haw liaw laa dia punya best hehe..


Konvoi bermula di RV pertama di Restoran Jejantas Sungai Buloh kemudian singgah minum pagi di Kuala Selangor. Kat sini dua peserta konvoi abang Lan dan isterinya serta sebuah lagi motor ditunggang syazwan dah terbabit kemalangan.. Alhamdulillah tak berapa parah cederanya..




Konvoi kemudiannya bergerak ke Teluk Intan dan ambil gambar reramai kat Menara Condong Teluk Intan yang kemudiannya membawa ke acara makan tengahari beramai-ramai. Sesah je laa mana yang ada hehe..







Kemudian rehat sebentar kat rumah tumpangan tempat penginapan di Villa Inn, Lumut sebelum naik feri ke Pulau Pangkor melalui Marina Bay.. Pergh view kat sini.. Tak tahan bak hang hehe..





Lepas puas bermandi-manda di Pangkor, malam tu kami makan malam ramai di Lumut dan bergambar ramai-ramai di Marina West Wing, Lumut.. Cantik view dia.. Then acara tidur pun bermula hehe..





Esoknya acara bermula dengan bergambar ramai-ramai di rumah penginapan then gergerak sarapan sebeblum destinasi seterusnya kami jelajahi iaitu Teluk Batik. Jumpa plak dengan geng FZ Perak. Diorang plak bawa kami ke air panas Sg.Klah kat Sungkai.. Best best best gilerr laa.. hehe





On da way balik hujan mencurah-curah di PLUS sebelum Tanjung Malim. Dan lepas menjamu selera di RnR Ulu Bernam, kamipun bergerak balik ke rumah masing-masing..







Dari WANGSA MAJU kumpul di SG.BULOH singgah plak di KUALA SELANGOR tidur kat LUMUT mandi laut di PANGKOR masak t*l*r kat SG.KLAH.. Perjalanan lebih 500km.. Penat sangat tapi puas.. Thanks to FOGgers for da memorable memory of convoy....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK