Wednesday, April 29, 2009

RAMALANKU BENAR BELAKA

ALHAMDULILLAH... ALLAHUAKBAR..

kalimah tahmid dan takbir aku panjatkan setingginya ke hadrat Tuan Punya Dunia, Allah Rabbul Jalil..

Alhamdulillah aku dah pun abis menjawab paper untuk sem ni.. dan seperti yg diketahui ntah apa2 ntah hehe..

layan je laaa.. apa nak wat..

+/- Read More



apa yang penting aku nak cuti dulu..

tak nak pikir apa2 lagi.. flight aku balik penang 1hb mlm kol 9.30 pm... hehe

pastu kena mai balik ada 2 3 prog huhu..

k la apa2 lagi kita jumpa laa mcm mana..

malas la nak tulis pjg2 haha



3 comments:

Hayatito said...

wah
mesti buley jwb pny ni..
hepi je..
huhu..

OtAi said...

hepi sebab abis dah exam hehe.. emt hampeh ja sis.. ntah apa2 ntah huhhu

Hayatito said...

ooo..

jamuan ni cmne?korg balik ble?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK