Friday, April 3, 2009

SEJARAH 3 APRIL II

KEJADIAN YANG KEDUA

Haha pagi tadi melakar sejarah la jugak la untuk diri aku yang tak seberapa ni.

Ada perjumpaan dengan Dekan Fakulti Kejuruteraan Elektrik, Prof. Dato' Dr. Ahmad bin Darus berkenaan penubuhan kelab UTM-Amateur Radio Club.

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Allah, telah dipermudahkan. Dan atas persetujuan mulut ke mulut Yang Berbahagia Dato' Dekan telah bersetuju dan akan dibawa ke peringkat yang lebih tinggi.

insya Alah sama-sama kita nantikan keputusannya dan harapan kami sebagai ahli jawatan kuasa perintis adalah untuk sama-sama berganding bahu dengAn FKE dan UTM untuk merealisasikan penubuhan kelab ini dan akan menjalankan aktiviti-aktiviti yang telah dirancangkan dengan jayanya..

dan juga tanggal 3 april adalah besday 2 orang kawan aku.. first kawan dari sekolah rendah lagi, cik siti amirah othman, pelajar tahun akhir sains perhutanan, UMS.. dan kawan masa sekolah menengah cik nur Taufikhiah haron pelajar tahun 2 sains kesihatan UIA,Pahang.. semoga sela umur yang berbaki ini sama2 kita gunakan ke arah yang sebaik-baiknya.. kerana yg berlalu takkan berulang.. insya Allah mulakan setahun yang baru ini dgn yang positif dan anda akan dapat yang positif.. selamat ulang tahun kelahiran yang ke-22 dan selamat pjg umur dan semoga dimurahakan rezeki selalu..

jumpa lagi kawan2.. hehe peace to all of you

7 comments:

OtAi said...

HAHA dengan baju melayu lengkap satu set.. pergh dah macam orang nak gi kawen dah haa aku dgn bakal pengerusi kelab aka roomate aku.. haha.. siap kena perli dengan kawan2 sekelas lagi kata nak pi menikah.. layan je la ek haha

Hayatito said...

hoho..
ni bukan project yg dr sevia bincg dulu ke? sape lg involve? xkn korg2 jek??

OtAi said...

bawa2 bersabar.. perkara ini masih di peringkat perangcangan.. dan perkembangannya akan di bgtau dari masa ke semasa hehe

hajime kindaichi said...

haha
ak sokong korg punye idea ni
gudluck
n
hepi besday otai
ngeh3

OtAi said...

hait.. hehe thanks bro atas sokongan.. insya Allah kita doakan la moga2 dalam waktu cuti ni gak bleh diluluskan. so sem depan boleh terus buat aktiviti

Anonymous said...

amoi2... kwn ka.. aweks..
smpai 2 lg rembat 2.. huhuh.. :p

OtAi said...

dak aih kawan jaa.. awek aku ni mana la ada.. sapa la yg sudi dak?? tp kalu ada yg sudi, aku lagi laa sudi hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK