Monday, June 14, 2010

AL-FATIHAH BUAT ALMARHUM USTAZ HASSAN SHUKRI



Jenazah Hassan Shukeri kini telah berada di rumahnya di Taman Melawar. Sedia menanti di perkarangan rumahnya untuk memberi penghormatan terakhir kawan rapat, sanak saudara terdekatnya. Beberapa pemimpin Pas, juga turut kelihatan. Antara mereka yang awal tiba ialah Kamarudin Jaafar, Khalid Samad, Dr Hayati Othman.

Turut kelihatan Hanifa Maidin, cikgu Ishak Surin, Subky Latif. Ketua Penerangan Pas, Idris Ahmad, Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa juga kelihatan. Bekas kawan sepejuangan Allahyarham dan jirannya, Nakhaei Ahmad juga turut kelihatan. Orang ramai dijangka terus berkunjung ke rumah Allahyarham untuk memberi penghormatan terakhir.

Dipercayai kunjungan orang ramai khasnya ahli dan penyokong Pas akan berterusan sehingga eosk. Presiden Pas, Abdul Hadi Awang, Penasihat PKR Anwar Ibrahim serta beberapa pemimpin Umno juga dipercayai akan ikut sama menziarahi sebagai memberi penghormatan terakhir.

Hassan Shukeri seorang yang lemah lembut dan pandai menghormati kawan dan lawan sudah pasti akan dikenang. Pemergiannya satu kehilangan besar buat Pas. -

kredit to MSO

baca lanjut di blog MSO dan al-Banjari

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK