Friday, June 11, 2010

PATAH PEPATAH PEMATAH

Kata-kata bijak pandai yang disalah ertikan..



1. Wang bukan segalanya.. Masih ada Mastercard dan Visa...



2. Di belakang setiap lelaki yang berjaya ada seorang wanita.. Di belakang setiap lelaki yang tidak berjaya ada dua atau lebih wanita...



3. Cintailah jiran tetangga.. Tetapi jangan sampai tertangkap basah...



4. Kita seharusnya menyayangi binatang.. Rasa mereka lazat...



5. Semakin banyak belajar, semakin banyak yang kita tahu.. Semakin banyak yang kita tahu, semakin banyak yang kita lupa.. Semakin banyak yang kita lupa, semakin sedikit yang kita tahu.. Jadi kenapa kita sibuk belajar ???



6. Latihan membuat kita menjadi sempurna.. Tapi tidak ada manusia yang sempurna.. Jadi buat apa kita susah payah berlatih ???



7. Belajar menjadikan kita pintar.. Pintar buat kita sukses.. Sukses buat kita kaya.. Kaya buat kita sombong.. Sombong di benci oleh Tuhan.. MAKNANYA KITA TAK USAH BELAJAR!!...



8. Berkahwin dengan wanita yang cantik tak semestinya bahagia.. Apalagi yang buruk….ngeh3X



Boleh baca dan tengok ayat-ayat di atas ini.. Namun jangan sekali-kali diamalkan ok.. hehe.. Lebey2 lu orang pikir laa sendiri..

kredit kat isuhangat.net hehe..

6 comments:

APAN said...

memang x boleh diamalkan pun ni...
bahaye idop pkai prinsip ni ma...

PiDoT_OtAi said...

haha just joking maa.. layan je laa k

n.a.n.a said...

suka! suka! yg no 5,6,7

iniAKU said...

Berkahwin dengan wanita yang cantik tak semestinya bahagia.. Apalagi yang buruk <-- x bole belah ayat, haha!

PiDoT_OtAi said...

cik nana : haha so apa kesimpulannya??? fikir2 kan lah ye keh3

iniAKU : hehe layan jaa.. peace yo

n.a.n.a said...

kesimpulannya x yah studi. hahaha

Tips untuk detect orang menipu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK