Sunday, September 19, 2010

HARI INI AKU KEMBALI



Setelah hampir dua minggu menolak ke tepi segala perkara-perkara yang berkaitan dengan pelajaran, lantaran pulang bercuti di kampung untuk berhari raya, hari ini aku terpaksa kembali beraksi dengan perkara-perkara tersebut huhu..

Setelah seminggu berhari raya tahap gaban dan tak ingat dunia punya, dan melantak segala jenis mak nenek kuih serta juadah-juadah raya di rumah-rumah terbuka kawan-kawan serta sanak saudara, hari ini aku perlu segera menghilangkan mabuk ketupat dan sirap untuk kembali berpencak silat di gelanggang pelajaran..

Setelah lebih semingggu pulang bercuti di kampung, berhimpun sanak saudara sefamili, menghangatkan kembali tautan kasih antara ahli keluarga, dan bermanja dengan mereka-mereka yang tersayang, hari ini aku kembali berpisah dengan mereka lantaran tuntutan ilmu lebih aula untuk aku penuhi..



Hari ini tamat sudah segala ke'best'an dan keseronokan bercuti tahap tak ingat dunia hehe.. Hari ini aku kembali mencium aroma bilik yang bernuansa buku.. Hari ini aku kembali.. Untuk esok yang lebih baik

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK