Saturday, January 1, 2011

TAHUN BARU = AZAM BARU???


Tirai tahun 2010 telah pun berlabuh.. Membawa bersama kenangan kisah suka duka yang akan tetap kekal kejap dalam kotak memori kita.. Terlipat tersisip kemas tanpa ada yang mampu merungkai lagi..

Dan tabir tahun 2011 pula sedang terbuka terbentang seluas-luasnya memanggil-manggil kita untuk mengisi dan menjalaninya dengan penuh kebaikan keberkatan kejayaan dan kegemilangan..

Semoga apa jua kesalahan kesilapan kekhilafan yang dilakukan ketika tahun 2010 kita jadikan pengajaran dan sempadan untuk kita sama-sama mengorak dan mencorak tahun 2011 dengan kejayaan yang lebih gemilang..

Ada dua azam tahun 2011 yang belum terlaksana, maka azam tu aku bawa ke tahun ni dan ditambah pula dengan 2 lagi azam baru.. Apa azam aku tahun ni?? haha nak tau??

1. Nak graduate dari UTM dengan cemerlang (nak first class tinggal harapan je haha)
2. Nak mengurangkan sikit berat badan aku (sampai 80kg haha, boleh ka??)
3. Nak konsisten solat berjemaah tiap-tiap hari walaupun satu waktu ja (tahun lepas, hmm apa nak jadi tak tau)
4. Nak dapat kerja yang bagus-bagus (apapun tak kisah, janji halal)

Tu je la kot coretan tahun baru dari aku OTAI, admin untuk hhtp://otaikun.blogspot.com

SELAMAT TAHUN BARU 2011

5 comments:

Lord_ADI said...

azam aku pon nak solat jemaah tiap2 hari.(kalau boleh kat masjid.tapi tadi dah terlepas jemaah suboh.huhu~

zohor nanti jangan terlepas dah.semanngat!!

PiDoT_OtAi said...

semoga Allah bagi kekuatan bro.. semoga istiqomah dalam berjemaah.. hehe

Chaoi said...

mohd otai..terbaek ah azam tahun baru

SheY PuLL said...

doit otai..:)

PiDoT_OtAi said...

doakan aku sahabat hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK