Tuesday, June 7, 2011

CERITA PASAL KERJA KAHWIN

Alhamdulillah..

Dalam dua minggu ni, dua orang sepupu aku dah selamat melangkah ke alam baru.. Alam perkahwianan.. Menyempurnakan separuh dari tuntutan agama.. Kira depa ni batch abang-abang laa. hehe tua 2 tahun dari aku.. Apapun tahniah laa kepada Hafiz Saalam (28 MEI 2011) dan Fadli Sarip (6 JUN 2011)bersama pasangan masing-masing..




Ku doakan semoga rumahtangga yang dibina aman kekal bahagia sampai bila-bila.. Dan semoga rumahtangga yang dibina dengan mengharap redho Ilahi akan menghasilkan sakinah mawaddah dan rahmat dari Allah Robbul Izzah..



Kedua-dua kenduri sepupu ini telah diadakan secara kecil-kecilan setelah kenduri dipihak perempuan 'agak' besar.. Apapun bukan kecil besar sesebuah perkahwinan yang menjadi ukuran, namun keikhlasan tuan rumah dalam meraikan tetamu yang hadir, itu yang terlebih aula untuk dititikberatkan..

Besaq ka kecik ka sesebuah majlis perkahwinan, tuan rumah tetap letih macam tu juga.. hehe so apapun ikhlaskan niat.. Insya Allah semoga perkahwinan itu diberkati... Besederhanalah dalam buat kerja kahwin ni.. Kalau buat kecil-kecilan jangan sampai jadi kedekut.. Kalau buat besar-besaran jangan sampai membazir.. Sekian (n_n)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

JOM EXCHANGE LINK